Po co mi strona internetowa?

„Czy warto mieć stronę internetową?” To pytanie czasem się pojawia w kontekście posiadania fanpage’a na Facebooku czy konta na Instagramie lub innym portalu społecznościowym.

Przecież na Facebooku jest akcja, są lajki, komunikacja z klientem, więc po co Ci strona internetowa, na której nic się nie dzieje…?

Błąd!

po co mi strona internetowa

Strona internetowa to bardzo istotny element Twojej firmy.

Nad własną stroną internetową masz kontrolę. Nad Facebookiem, Instagramem, LinkedInem czy innym serwisem społecznościowym nie masz żadnej władzy. Nie masz wpływu na sposób wyświetlania treści.

Serwisy, to molochy. Zamykają lub blokują konta, a odwołania od tych decyzji dają tyle co… nic. Cała Twoja praca, którą wykonujesz w działanie profilu czy fanpage’a może być jednym ruchem przekreślona przez nieznany Ci algorytm, błąd systemu czy inne straszne w skutkach działanie.

Serwisy społecznościowe są jednak bardzo pomocne w budowaniu ruchu kierującego na Twoją stronę, na której panują Twoje zasady.

Miej więc konta w serwisach społecznościowych, ale traktuj je jako źródło pozyskania klienta na swoje usługi lub produkty. Niech przekierowują ruch na Twoją stronę internetową, na której prezentujesz to co robisz na własnych warunkach i tak jak chcesz i jak Tobie odpowiada.

Firmowa strona internetowa podnosi prestiż firmy. Dzięki temu firma staje się bardziej konkurencyjna i dostrzegalna na rynku. W Polsce korzystanie z internetu stało się codziennością, a to oznacza źródło osób zainteresowanych tym czym się zajmujesz.

Projektowanie stron internetowych jest procesem mającym na celu stworzenie wizerunku firmy, który będzie korzystnie postrzegany przez ich klientów. Ważne jest więc to co i jak piszesz, czyli content marketing. Istotnym elementem tworzenia strony jest zrozumienie zasady działania firmy tak, aby móc stworzyć skuteczny i czytelny przekaz potencjalnemu klientowi. Powierz to zadanie specjalistom, czyli na przykład nam 🙂

Dlaczego warto mieć stronę internetową?

  • bo to jest Twój nieustający baner reklamowy, 24 h przez 365 dni w roku
  • ponieważ nie masz żadnych ograniczeń co do ilości informacji umieszczanych o Twojej firmie i / lub produktach
  • by interaktywnie prezentować informacje – możesz mieć filmy, zdjęcia, grafiki, wykresy, co tylko chcesz…
  • żeby zbierać kontakty do klientów za pośrednictwem zapisu na newsletter
  • by mieć dodatkowy kanał komunikacyjny z klientem np. poprzez e-mail czy formularz

Jeżeli przekonaliśmy Cię, że własna strona internetowa to „must have” naszych czasów, to świetnie. Jeśli nie, to poczekaj na moment, aż zablokują Ci konto na Facebooku lub innym LinkedIn, z uwagi na to, że nie spełniało ich niejasnych norm. I wtedy wróć do nas. Nie będziemy okrutni i nie powiemy „A nie mówiliśmy!”. Wysłuchamy Cię z uwagą i stworzymy stronę, że mucha nie siada.

Strona internetowa, to inwestycja w Twoją własną firmę, która zaowocuje i przyniesie wiele korzyści. Ale jak nie chcesz….

To świetnie, że chcesz mieć stronę internetową. Pobierz nasz brief, który ułatwi Ci jej stworzenie.

Podoba ci się ten artykuł? udostępnij go: